Coachen en trainen professionals en teams

In het onderwijs en daarbuiten

In het onderwijs hebben docenten en leidinggevenden voortdurend te maken met beweging en verandering. Op vragen als ‘Hoe willen wij 21e-eeuws onderwijs geven?’ en ‘Hoe spreken wij studenten of leerlingen meer aan?’ zijn standaard antwoorden niet lang houdbaar.

 

Oplossingen op maat

Ook vragen als ‘Wat heeft dit team of deze docent nodig om aan te sluiten?’, ‘Wat speelt er in die moeilijke groep of in dat team?’ en ‘Welke werkvormen zijn geschikt voor de les of overleg?’ vragen om passende antwoorden. Onderwijs moet aansluiten bij de leerling en een onderwijsorganisatie bij de docent. Pas als dat klopt kan er geleerd worden. Wil je weten wat ik voor jou of jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met mij op.

 

“ONDERWIJS MOET AANSLUITEN
BIJ DE LEERLING
EN EEN ONDERWIJSORGANISATIE
BIJ DE DOCENT. PAS ALS
DAT KLOPT,
KAN ER GELEERD WORDEN.”

Coachen en trainen professionals en teams

In het onderwijs en daarbuiten

In het onderwijs hebben docenten en leidinggevenden voortdurend te maken met beweging en verandering. Op vragen als ‘Hoe willen wij 21e-eeuws onderwijs geven?’ en ‘Hoe spreken wij studenten of leerlingen meer aan?’ zijn standaard antwoorden niet lang houdbaar.

 

Oplossingen op maat

Ook vragen als ‘Wat heeft dit team of deze docent nodig om aan te sluiten?’, ‘Wat speelt er in die moeilijke groep of in dat team?’ en ‘Welke werkvormen zijn geschikt voor de les of overleg?’ vragen om passende antwoorden. Onderwijs moet aansluiten bij de leerling en een onderwijsorganisatie bij de docent. Pas als dat klopt kan er geleerd worden. Wil je weten wat ik voor jou of jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met mij op.

 

“ONDERWIJS MOET AANSLUITEN
BIJ DE LEERLING
EN EEN ONDERWIJSORGANISATIE
BIJ DE DOCENT. PAS ALS
DAT KLOPT,
KAN ER GELEERD WORDEN.”